Nog even in Beerwah....

9 november 2017 - Beerwah, Australië

6-11
Morning! Tja best heftig die dromen over slangen, krokodillen en vuur 🤣
Werd redelijk vroeg wakker met pijn in me oor 🤔 zal er iets ingekropen zijn? 😵😄
Heb een kaartje gehad maar geen idee van wie.... Whats app gebeld met die witte en de meiden was ff leuk! ❤ volgens Denise is het kaartje van Martin??? Ok thx mart 😉👊
Na het ontbijt begonnen met de tuin snoeien. Tijdens het snoeien kreeg ik een lichtelijk paniekerig gevoel toen ik een tak weg haalde en daar de vorm van een slang zag hangen. Hartje meteen op 200 en ongeveer ook 200 meter weg gerend (ok 2 stappen maar 200 klinkt gewoon beter😉)
Na 3x goed kijken was het gelukkig alleen de huid! 😅😅😅
Gisteren nog een paar echte gezien en dat hoeft van mij niet iedere dag hoor!🤔
Eigenlijk hoefde ik me nergens zorgen om te maken want Lilly 🐕mijn grote steun en toeverlaat lag de hele tijd bij me in de buurt 😉.
Ook nog even voor een slaapplek gezocht voor oud en nieuw maar nog niets geboekt. Overal mega duur.... 🤔

7-11
Kaartje van Martha gehad. 😘
Het huis en het terras met de hoge druk reiniger opgeknapt en ook de water reservoirs hadden een opknap beurtje nodig.
Wolfgang ging de kippen voeren toen hij riep dat ik me camera moest pakken.
Stiekem wist ik al wat ik ging zien alleen nog niet welke... 😨
Jezus wat een slang zat daar op het kippen hok! Een Python!Wolfgang probeerde met een buis dat ding weg te jagen maar het bleef gewoon zitten. Nou ja het ging wel even van rechts naar links maar dat was alles bah!!!
Maar goed beter een python dan een bruine slang, dat dan weer wel😉
Het eet gelukkig alleen eieren en ratten dus heel erg is het niet als het daar blijft...
Ik heb vandaag erg veel pijn in me oor en keel gehad. Astrid zei dat ik beter even langs de arts kon gaan maar dat zag ik niet zitten dus maar even naar de apotheek geweest voor oor spul en Strepsils.
Ik werd om 17.00 afgezet en zou pas rond 19.30 opgehaald worden dus heb er meteen maar een shop rondje van gemaakt...
Even wat kleren gekocht want stiekem tekort lange broeken mee genomen en me zonnebril was vanmiddag gesneuveld toen ik er met me dikke.... op ging zitten 😄
Aansluitend ff heerlijk een biertje gedaan in een hotel bar, er is maar 1 bar in Beerwah 🤔
Ik kreeg een leuk telefoontje van 1 vd farms die ik had gemaild. Ik kan a.s. maandag bij een Nederlands gezin aan de slag in de buurt van Melbourne! Met een ketting zaag bomen in stukken zagen en daarna met een splitter weer kleinere stukken maken en opstapelen.
Ook nog andere werkzaamheden maar dat hoor ik nog 😉💪👊
Ik zeg... Ik heb er zin an! Leuk een nieuwe uitdaging! Meteen even gekeken voor een ticket en die is redelijk betaalbaar dat scheelt. Morge nog maar even kijken en boeken 👊

8-11
02.30 klaar wakker....
Mega pijn in me oor en in me keel! 😔
Da's toch ergens een nadeel als je in je 1e in een hutje op de hei zit en iedereen in het huis slaapt nog...🤔
Wou ze ook niet wakker maken dus heb Nederland maar even verveeld met appen en even me zus gebeld. Toch wel even lekker om een bekende stem te horen als je je niet lekker voelt.
Thx sis voor het luisterende oor en de tips. ❤
Ook even met een lief dinnetje en vriend geappt! ❤
Van Linda alias puppeke een pittig kaartje gehad! 😍
Om 8.15 bij de arts geweest maar kon pas om 11.15 terecht dus tussen door even chillipepers geplukt want buiten de pijn voel ik me voor de rest gewoon goed.
Ik heb een antibioticakuur gehad want heb een keel ontsteking en er zat vocht achter me trommelvlies.
Misschien toch van het zwembad hierzo???
Nou ja ik moet vrijdag ochtend weer terug komen en dan hoor ik wanneer ik mag vliegen, hopen dat die kuur snel aanslaat anders moet ik al mijn plannen omgooien...
Best raar dat ik hoop dat ik mag vliegen??? 🤔 nooit verwacht dat ik dat zou hopen 🤣
Gelukkig nog geen ticket geboekt....
Smiddags nog ff chilli geplukt en daarna in coma land gevallen in mijn sleurhut.
Wakker geschrokken omdat de caravan van links naar rechts ging.🤔 Vette storm in 1 keer en na een half uurtje was het weer rustig en was het weer prachtig weer.
Ja het weer slaat hier binnen een paar minuten om ben warm naar koud! Je kunt je er bijna niet op kleden zo vaag!

9-11
Pffffff die nachten breken me op... weer mega slecht geslapen en was uurtje of 3 wakker.
Na een cocktail van pillen gelukkig weer even in slaap gevallen.
Me keel zit nu echt bijna dicht (voor me gevoel dan) en eten is bijna niet te doen. Maar dat kan ik gelukkig hebben 🐖🤣😉
Wou eigenlijk de dok ff bellen of dat wel goed gaat maar ga toch ff morge de controle afwachten...
En zolang ik nog rook en heerlijk chocola eet dan komt het vast goed😜
Van papske Daan een lief kaartje gehad. ❤😍 Vanmorgen nog ff chilli geplukt uiteraard weer met mijn grote vriendin Lilly! 🐕😍
Aansluitend heerlijk vanmiddag 2,5 uur in de hangmat zwaar in coma gelegen. Slaap kun je niet inhalen zegge ze??? Nou het heeft mij zeker goed gedaan!!! Die uurtjes heb ik ieder geval te pakken. Heerlijk!!! En ga nu ook een lange nacht maken! 😴😴😴
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nellie:
    9 november 2017
    Ach arme jij met je keel en je oren. Maar je bent echt wel een bikkel hoor. Maar niet meer dat zwembad in. Goed dat je er wat voor gehaald heb. Meestal ben je daar te eigenwijs voor 🤣🤣 die slangen lijken al een beetje gewoon voor je te worden....held.... En zonnebrillen hihi ja daar heb je ook altijd wat mee. Enne ook leuk dat je zelf ook op de foto staat hoor 😙😙beterschap lief maatje van me 😘
  2. Martin:
    9 november 2017
    He Patriez, allereerst 1 belangrijk ding! Als je me nog levend terug wil zien hier in Nederland dan GEEN filmpjes meer met die slang die in (ik dacht jouw) tas kroop. Mijn hart stond stil aan het einde! Die keelpijn is natuurlijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend maar anti-biotica, alcohol en roken moeten daar toch snel een einde aan kunnen maken. Want ik zit nou al te wachten op je avonturen met de kettingzaag. Hier alles goed. Zie bij Es dat Piko zich thuis voelt en zich met alle soorten van plezier op je bord stort. Zag hem/het/haar gisteren lasagne eten, zo uit de kooi, duikvlucht naar het bord en bingo. Gekker moet het niet worden. Ondanks de slangen nog steeds jaloers op je, veel plezier en ik hoop gauw weer over je te lezen.
  3. Patricia Fohlmeister:
    9 november 2017
    Nou maatje ik en eigenwijs? 🤔😄
    Ja sorry mart! Hij was gewoon echt leuk en grappig. Ja blij dat mijn pico kind het goed en leuk heeft! Maar had niet anders verwacht!😃😍
    En ja met eten is ze onvoorspelbaar, net als haar baasje....🤣😉
  4. Lia van der Meijde:
    10 november 2017
    Hoop oprecht dat je snel opknapt en op weg kan naar Melbourne Tries, en O wat een prachtige foto's van de Python zeg, beterschap lieverd xxxx
  5. Patricia Fohlmeister:
    10 november 2017
    Dank je wel Lia! Ik ben optimistisch dus komt goed! 💪👊🖒😉💋
  6. Jolanda:
    15 november 2017
    Zo beetje laat , maar ik hoop dat je mocht vliegen .
    Mooi vervelend , zo,n keelontsteking.
    Liefs uit het koude , natte Nederland

Groetjes jolanda
  7. Jolanda:
    15 november 2017
    Te snel met drukken , stomme autoinvullen.😉