Sydney 01-01 t/m 08-01 😍

8 januari 2018 - Sydney, Australië

1-1
Vanmorge kaartje gehad van
Zonder kater wakker worden na oud en nieuw is best bijzonder... 😄😉had om 9.30 me wekker gezet want om 10.00 naar me familie bellen om hun gelukkig nieuwjaar te wensen. Eerst kreeg ik de meeste niet te pakken want het netwerk was overbelast maar na ff proberen heb ik ieder geval me familie allemaal gesproken en me maatje Nel! Paar vriendinnen kreeg ik niet te pakken...
Nog 5 dagen dan komt me mamske!!! ❤😍😘
Smiddags heerlijk naar Bondi beach geweest met een koeltas gevuld met drinkies. Moeten toch een beetje het nieuwe jaar in toosten🥂 😉
Golven en de stroming waren trouwens niet normaal. Ik was binnen 5 minuten uit de zee en Fran is er wel 5x ingegaan. De golven waren veel groter dan ik ben en me zwembroek was ik al bijna 2x kwijt! 😅🤣
Toen we terug kwamen zat onze kamer genoot met een paar gasten te bieren. We zijn er gezellig bij gaan zitten en hebben een super leuke avond gehad!

2-1
Kaartje gehad van witte 😍
Er staat op de kaart, laatste kaartje tot mama komt maar de 6e is er nog een kaartje. 😄😉🖒
Vanmorge een stevig ontbijt genomen en ben toen met Julie en Fran naar het strand gegaan.
Fran had afgesproken met een reismaatje uit Chili, Felizpe (Felipe)
Gelukkig was de zee iets rustiger en had ik voor de zekerheid maar een extra broekje aangedaan 🤣
Na een paar uurtjes ging Julie naar haar werk en heb ik nog ff een uurtje gelegen tot het bewolkt werd en het koud kreeg. Ik ben toen terug naar het hostel gegaan om heerlijk een hete douche te nemen en beneden in de bar een heerlijk biertje te nemen. Fran en Felizpe kwamen ff later en er gezellig bijzitten. We hebben ff paar uurtjes gezellig gezeten. Fran is 26 januari jarig maar ze weet niet waar ze dan is en met wie. Besloten om morgen haar verjaardag te vieren! 🤣 ik heb alles over voor een feestje natuurlijk 😉
Toen ik bij de bar geen drinken meer kreeg werd het stiekem tijd om naar bed te gaan (bar ging dicht😉)
😴😴😴

3-1
Vandaag was het de bedoeling om lekker naar het strand te gaan maar het kwam met bakken uit de lucht.
Fran kreeg een berichtje van Felizpe of we zin hadden om aan het einde vd dag naar het strand te komen om met hem en een vriend te que. Nou helemaal gezellig natuurlijk!
Ik ben boodschappen gaan doen en heb ff kleinigheidje gekocht voor Fran der verjaardag en een taartje natuurlijk 😂
Toen ik terug kwam zat Julie al met een paar flessen bier en vroeg of we zin hadden in een biertje. Tja ook al was het net 12.00 daar zeiden wij geen nee tegen. We hebben een paar uurtjes gezellig gedanst en muziek geluisterd. Julie ging niet mee naar het strand want die moest weer vroeg eruit om te werken. Bij het strand aangekomen hebben we met Francisco en Felizpe gezellie gequet. Aansluitend zijn we met ze alle naar ons hostel gegaan en hebben daar nog gedanst en muziek geluisterd.
Waar of met wie Fran ook de 26e zit der verjaardag is ieder geval goed gevierd! 😄😉

4-1
Vanmorge vroeg met de trein want ik moest de huur auto halen. Leuk autootje en denk dat me ma zich wel wat veiliger voelt als ze instapt 😄😉
Ik heb in het hotel waar ik met me ma zit 2 extra nachten geboekt want ik vind dat ik lang genoeg in een hostel heb geslapen en het luxe leven mag nu echt beginnen😉
Fran gaat nog 2 nachtjes mee en hoopt dan een nieuw WWOOF adres te hebben gevonden of wat over der visum te hebben gehoord...
Hotel ziet er van de buitenkant niet uit maar binnen en op de kamer 🖒
Heerlijk avondje zitten Netflixen want eindelijk knappe wiffi!!! 😀

5-1
Vanmorge eerst naar het hostel in Collaroy gereden want ze hadden weer post voor me. Van tante nel.nl een pittig kaartje 😍
Daarna naar Manley en daar de ferry gepakt richting het opera house. Ook al had ik deze trip al een keer gehad het blijft toch gewoon geweldig!! Met me ma ga ik nog een keertje 😉
Op de terug weg lekker op het strand gezeten en rond een uurtje of 8 terug getreden naar het hotel.
Fran heeft een WWOOF adres in de buurt van Melbourne. Zondag pakt ze de bus en slaapt maandag 1 nachtje in een hostel want dinsdag kan ze al beginnen! Ze slaapt morgen avond in de auto🤔 😂Wederom een avondje genetflixt 🤗

6-1
Vandaag weer heerlijk naar het strand geweest maar nu in Collaroy. Moesten gister 30 dollar parkeer geld betalen en in Collaroy kost het niets. Tis wel dik een uur rijden (ik neem de tolweg niet) maar dat boeit niet.
Optijd van het strand afgegaan en hebben in het hotel een hapje gegeten. Ik ben de hele dag erg zenuwachtig geweest 😅
Rond 9e was me ma geland en half 10 kwam ze door de douane. Pfff dat was ff een emo momentje ❤😍
Heerlijk na 80 dagen me moedertje weer ff vast houden! Wat heb ik die vrouw gemist!
Daarna zijn we naar het hotel gegaan en hebben nog ff gezellig met zen 3e gezeten. Fran wat handdoeken mee gegeven en een kussen zodat ze de ramen kan afdekken en toch een beetje knap legt 😄

7-1
Het was ff raar maar leuk wakker worden toen ik me ma zag 😍
Fran was al vroeg wakker want het zonnetje was al heet op de vroege morgen.😄 Me ma was erg moe want na zo'n reis is dat natuurlijk niet gek en ze had slecht geslapen.
Me ma wou in het hotel blijven om nog een paar uur te slapen dus ik ben met Fran nog een keertje naar het strand gegaan in Collaroy. We zijn niet heel lang gebleven om dar me ma alleen was en omdat we nog een hapje zouden eten voordat Fran naar de bus moest.
Gezellig en lekker hapje gegeten en aansluitend Fran naar de bus gebracht. Het was een raar en kort afscheid want ik moest haar bijna midden op de weg afzetten. Misschien ook wel beter zo'n afscheid want had niet eens tijd om te huilen 😂(natuurlijk kwam dat ff later toen we elkaar spraken op de whats app 😄😉)
Ik heb een super tijd met Fran gehad en heb er een vriendin bij voor het leven! Iedere dag heel veel gelachen en af en toe samen gehuild! Hebben leuk en gezellig gewerkt samen, zijn naar Adelaide geweest, toffe auto trip gehad, oud en nieuw gevierd en nog veel meer!!
Ik ga der zeker missen en hoop dat we elkaar ooit weer eens zien! Thx my friend! ❤😘
En nu... nu begint mijn nieuwe avontuur met me mamske!!! 😃😍❤

8-1
Me ma heeft wederom een korte nacht gehad maar we gingen wel naar het strand. Ik ben gisteren een beetje verbrand en daar had ik vandaag best last van... Me ma was na 2 uurtjes ook een beetje verbrand dus het ging hard ondanks het goed insmeren. Daarna zijn we naar een winkelcentrum geweest om gezellig te lunchen en boodschappen gehaald voor de aankomende dagen voor onderweg. Meteen ff een grote koelbox gehaald want een koud watertje onderweg hebben we wel nodig! 😅
Heerlijk gegeten bij het hotel en vroeg te bed want morge begint onze reis langs de oost kust!!! 🎉🎈❤

1. Marga Tromp:
    18 januari 2018
    Wat fijn dat je moeder er nu is.. veel plezier samen...😋
  2. Patricia Fohlmeister:
    19 januari 2018
    Dank je wel! 💋
  3. Lia van der Meijde:
    20 januari 2018
    Heel veel plezier nog samen Patricia en een dikke kus voor beiden
  4. Patricia Fohlmeister:
    23 januari 2018