Beerwah dag 4

1 november 2017 - Beerwah, Australië

01-10
Lief kaartje van Marenka gehad! 😘
Vanmorge de groente tuin afgemaakt 😅 Jezus wat een werk zeg. Niet normaal. Blaren op me handen en zweet stond op me rug 😄.
Tja dat heet nou echt werken...
Vandaag kakatoe's gezien, heel bijzonder om dat zo in de achter tuin te zien vliegen!
Vanavond nog even met mijn vader en Christa uit Duitsland en met omaatje en me nicht Essy beeld whats app gebeld! Leuk!!! ❤
Heerlijk gegeten trouwens niet normaal hoe lekker die mensen kunnen koken!
Zometeen vroeg legge voor derp, onee voor Beerwah 😄, want morge er weer vroeg uit omn chilli pepers te plukken voor de verkoop! 😴😴😴

1. Nellie:
    1 november 2017
    Jaaa eindelijk. Zo leuk om te lezen en......tuurlijk gaat het over eten 🤣🤣
    Kijk al uit naar je volgende stukkie 😘😘😘
  2. Mark:
    1 november 2017
    Pas je op voor de spiders🤗🙈😂
  3. Patricia Fohlmeister:
    🤣🤣🤣
  4. Martin:
    1 november 2017
    Het gaat dus goed met je. En, voor wat het waard is, als je terug bent kun je op de volkstuin aan de slag. Maar of we ananas en zo kweken, daar moet nog even over nagedacht worden. Heel, heel veel plezier lieverd, je bent goed bezig!
  5. Puppeke:
    1 november 2017
    Super trots dat je dit doet geniet van elke dag ❤️
  6. Marenka Stammes:
    1 november 2017
    Ik ben super trots op je dat je dit gewoon ook doe ! Ja nu moet je ook gewoon hard werken hé. Haha goed voor je! Ik ben benieuwd naar je volgende foto's.. veel plezier lieverd!
  7. Bep:
    1 november 2017
    Haha ik was weer voorbarig in de app want je bent al aan het werk on de tuin. Dat geloof ik zeker dat het heel zwaar werk is, maar je hebt toch ook wel veel plezier en ik zie ook lekker eten dat vergoed ook wat. Ik wens je veel plezier en kijk nu al uit naar je volgende belevenissen. Liefs😍💋
  8. Lia van der Meijde:
    2 november 2017
    Leuk Tries, ga hem zeker regelmatig bekijken, doe je heel goed je handjes wassen na het plukken van de pepers???? xxxxx
  9. Wendy:
    Het scat!
    Leuk. Goed om te lezen allemaal. Nu lekker bijhouden, scheelt je weer wat apps versturen.
    Gelukkig nog geen slang tegengekomen🙈
    Geniet lekker💋💋💋
  10. Esther:
    Leuk Patricia. Ik kijk uit naar je volgende blog. 😘
  11. Barrel:
    🤗🤗🤗🤗🤗💋
  12. Betty Cosman:
    2 november 2017
    Leuk,ik kom hier zeker af en toe even loeren. Spierpijn?
  13. Nel Harms:
    2 november 2017
    leuk Patricia zoeken ze nog hulp daar? dan kom ik je ff helpen xxxxxxik blijf je zeker volgen
  14. Broertje :):
    hey zusje!

Wat ontzettend lekker dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet van elke dag en als je ooit weer terug bent in ons koude kikkerlandje moeten we maar eens afspreken.

xx
  15. Carla:
    2 november 2017
    Ziet er allemaal super uit, lekker genieten. 😘😘
  16. Bianca lambers:
    2 november 2017
    Vergeet niet te genieten Patricia, er is zoveel moois te zien. En niet met een kankaroo vandoor gaan🤣Heeft mijn zusje wel gedaan. Zij woont alweer veertien jaar in Australië.
  17. Sonja:
    2 november 2017
    Ziet er mooi uit Patricia, door deze blog, blijven we mooi op de hoogte van jouw avonturen "Down Under". Geniet ervan meis.
  18. Sandy:
    3 november 2017
    Gaaf hoor Patricicia, kijk nu al uit naar je volgende blog XXX
  19. Leonie:
    3 november 2017
    Zo..dat klinkt als hard werken😉
    ..maar ook heel tof om allemaal mee te maken!!😃....have fun x x x
  20. Patricia Fohlmeister:
    3 november 2017
    Ja Martin denk dat ik genoeg getuinierd heb als ik thuis kom 😉
    Betty ik heb zeker spierpijn 😅
  21. Patricia Fohlmeister:
    4 november 2017
    He broertje dat komt goed! 😀🖒👊